Media

Zasady kontaktów z mediami

 

  1. Strefa zero, czyli boisko to miejsce pracy sztabu szkoleniowego i zawodników - media nie mają prawa wstępu na murawę, podczas treningu i w trakcie meczów znajdują się tylko w wyznaczonych strefach. Dotyczy to zwłaszcza operatorów kamer i fotoreporterów.
  2. Trenerzy i zawodnicy udzielają pomeczowych wywiadów dla telewizji wyłącznie na tle ścianek z reklamami. Pierwszeństwo do rozmowy pomeczowej ma stacja, która wykupiła prawo do danych rozgrywek.
  3. Pomeczowe konferencje prasowe w Chorzowie będą się odbywały 15 minut po meczu w sali konferencyjnej budynku przy ul. Cichej 6 (kawiarenka klubowa)
  4. Zawodnicy reprezentujący barwy Ruchu Chorzów SA, upoważnieni są do komentowania jedynie tematów o wyłącznie sportowym charakterze (forma sportowa, mecze, przeciwnicy itp.).
  5. Do bezpośrednich wypowiedzi na tematy organizacyjne związane z Ruchem Chorzów SA upoważnieni są: Rzecznik Prasowy, Zarząd Spółki, bądź inna wskazana przez Zarząd Spółki osoba. W najważniejszych kwestiach będą publikowane stosowne oświadczenia na stronie oficjalnej Spółki, z odesłaniem do bazy zarejestrowanych dziennikarzy.
  6. Szersze wywiady oraz spotkania z piłkarzami, zespołem, sztabem szkoleniowym są możliwe tylko za pośrednictwem i przy udziale Rzecznika Prasowego.
  7. Wszystkie wywiady z: zespołem, sztabem szkoleniowym, Zarządem, Radą Nadzorczą i pozostałymi pracownikami Spółki mogą być przeprowadzane wyłącznie po ustaleniu z Rzecznikiem Prasowym. Rzecznik Prasowy ma prawo do autoryzacji wszystkich wywiadów.
  8. Fotoreporterów i operatorów kamer prosimy o nie zasłanianie w najmniejszym stopniu band reklamowych i innych form reklamowych na stadionie.
  9. Ruch Chorzów SA wydaje akredytacje prasowe na całą rundę rozgrywek lub na jeden wybrany mecz, tylko na podstawie wniosków akredytacyjnych złożonych w serwisie Accredito
  10. Ruch Chorzów SA zastrzega sobie prawo ograniczenia liczby wydanych akredytacji.

 

Wytyczne dla fotoreporterów

  1. Każdy fotoreporter akredytowany na mecz otrzyma kamizelkę, która musi być założona i widoczna przez cały czas przebywania w strefie brzegu boiska. Fotoreporterzy mają prawo wstępu do strefy brzegu boiska dopiero po otrzymaniu kamizelki. Kamizelkę należy bezwarunkowo zwrócić po zakończeniu meczu.
  2. Fotoreporterzy mogą pracować wyłącznie w strefach im dedykowanych: za linią końcową boiska oraz do 16 metra wzdłuż linii boiska znajdującej się po przeciwnej stronie w stosunku do ławek rezerwowych. Przebywanie w innych strefach jest zabronione.
  3. W trakcie meczu fotoreporterzy nie mogą opuszczać swoich stanowisk i poruszać się wokół boiska.
  4. Fotoreporterzy nie mogą pracować wzdłuż linii boiska znajdującej się po stronie ławek rezerwowych.
  5. Fotoreporterzy nie mogą zajmować miejsc przed bandami reklamowymi zainstalowanymi wokół boiska.
  6. Fotoreporterzy nie mogą zajmować miejsc, w których mogliby przeszkadzać zawodnikom w wykonywaniu rzutów rożnych.
  7. Około 10 minut przed początkiem meczu fotoreporterzy mogą zająć pozycję na wysokości linii środkowej boiska, aby zrobić zdjęcia podczas oficjalnej prezentacji drużyn.
  8. Podczas przemieszczania obowiązuje zakaz zatrzymywania się przed ławkami rezerwowych i robienia zdjęć zawodnikom i przedstawicielom sztabu szkoleniowego siedzącym na ławce rezerwowych.
  9. W żadnym momencie – zarówno przed, w trakcie jak i po każdym meczu – żaden fotoreporter pod żadnym pozorem nie może wejść na płytę boiska. Fotoreporterzy mają również zakaz wejścia do szatni drużyn. Nieprzestrzeganie tych zasad będzie skutkować odebraniem akredytacji i usunięciem z terenu imprezy.

 

Grudzień
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
 
  • 21. kolejka II ligi: Ruch - Górnik Łęczna
    Godzina: 17:00
  • Urodziny Pawła Mandrysza
1
2
  • IX spotkanie z Fan Clubem Mikołów
    Godzina: 17:00
3
  • Barbórka
4
567
  • Urodziny Piotra Giela
  • Sparing: Ruch - Stal Brzeg
    Godzina: 11:30
8
9
10111213141516
171819
  • Urodziny Wojciecha Kędziory
20
212223
24252627
  • Urodziny Andrzeja Urbańczyka
28
29
  • Urodziny Tomasza Podgórskiego i Pawło Miahkowa
30
31 
zobacz więcej...

Newsletter

Sponsorzy

Partnerzy

Partnerzy medialni